söndag 27 januari 2008

Bränd

Gaaaah

Ok, ni vinner! Fuck you mamma som alltid ska ha rätt..
JA!! JAG ÄR UTBRÄND!

Shitt, jag tror inte att jag orkar med så mycket mer längre... Nu har det gått tre helger i rad som jag inte har varit hemma, det blir skola heeela fredag, taxi till flygplatsen, arbeta flitigt hela helgen och hemma igen sent på söndagen för att sedan tillbringa en hel vecka med att plugga ung. 2 timmar extra efter skolan PÅ skolan, gå på möten, hinna till gymmet, komma hem sent och KANSKE se min familj (Om nu inte alla ligger och sover).

Mitt liv suger



eller vänta nu;



JAG HAR INGET LIV!!!!



Sista gången jag umgicks med vänner var för ungefär 2 månader sen, nu måste jag boka in kvällar med vännerna VECKOR i förväg! Så ska det väl inte vara?

Vänta nu, jag tror mig veta vad det är som händer!!;
Jag har fastnat i systemet!! Rutiner har tagit över min vardag och kalendern styr mitt liv, jag har inte gått ut på MÅNADER!


Fan, och jag sitter och klagar på att killar dumpar mig...


Jag skulle nog dumpa mig själv..
BLÄÄÄÄÄ!!!!

Nu blev jag sur, God Natt!!
SOV DÅLIGT!!

Inga kommentarer: