fredag 4 januari 2008

Santa Claus is an Idiot

HAHAHA!!
Jag har nu krossat den finska gränsen och befinner mig i Rovanjemi; Jultomtens stad! Men för att vara mer exakt så sitter jag på en liten, utnöt träbänk i Santa Park omringad av mestadels Polacker, finlännare och en helvetes massa tomtenissar (Otroligt söta människor klädda i smått läskiga kläder och hoppar runt som om de var galna!

Någonting annat som jag har upptäckt är jultomtens dumhet; Han har trådöst internet i sitt hus UTAN LÖSENORD

Motherfucker, nu kan jag roa mig utan att behöva stå ut med de skuttande folket.. Funderar på att kanske fortsätta ladda hem filmen som jag påbörjade igår men samvetet gnagar lite, vill ju inte att parken ska få anmälan för olaglig nedladdning


Men vafan, de valde det själva!!


Happy new year till er alla, nu ska ja få till dt med någon nisse av det mosatta könet

Inga kommentarer: