torsdag 13 december 2007

Det Suger


FAN FAN FAN FAN FAN !!

 MINA FLYGBILJETTER ÄR BORTA !!

Ok, jag kanske skriver mitt i mellan ett nervsammanbrott och desperation men 
MINA JÄVLA FLYGBILJETTER ÄR BORTA!!
Jag kan SVÄRA på ( Notera SVÄRA ) att jag lämnade dom på mitt skrivbord på morgonen
innan jag åkte iväg till skolan; Jag hämtade ut dom igår eftermiddag, tog hem dom ( I väskan )
käkade, tog fram datorn, satte in ett par dokument, kollade igenom resan Igen, lämnade dom
på skrivbordet bredvid datorn, såg på nyheterna duschade, gick och la mig...

MEN NU ÄR DOM BORTA!

Helvete! Undrar om de bara kan ta mitt namn + person nummer och sätta mig på planet i alla fall?
Eller så kan jag lusta ut vad snubben i " Catch me if you can " gör då han smyger sig UT ur planet genom
toalett stolen  ( I mitt fall ska jag smyga IN i planet )!
Annars kan jag muta killen i disken, han har väl ingenting emot flickor i nöd?

FUCK FUCK FUCK!!

Återkommer då jag hittat en lösning!


Inga kommentarer: