lördag 8 december 2007

Varför kommenterar ingen?



Jag börjar bli mycket osäker på mig själv! Ni har fått mig att börja avsky
migsjälv nu; Ingen bryr sig om mig, ingen vill mig någonting, ingen frågar 
mig något... Varför?
Vad har jag gjort mot er? Tycket ni inte om mig nu? Förtjänar jag att bli behandlad på det sättet?

SNÄLLA; KOMMENTERA! 

Ge mitt liv mening

Få mig att le, att skriva, att berätta saker…


Hmm, nu när jag tänker efter så borde jag kanske presentera mig själv
innan jag börjar klaga på att inga bloggande bryr sig om mig

Så;

Hej, mitt namn är Manuela
Jag är från Colombia men bor i Sverige
Jag gillar musik, och vackra pojkar
Jag är singel, inte ful, bara singel…
Jag är glad
Men kan bli ledsen…
Jag är rolig
Men kan bli sur…
Jag är rik (Nja…)


Jag brukar sälja mig själv på gatan, men säg inget till någon
Låt det bli en hemlighet oss emellan

Inga kommentarer: